VI.
Nasatīsōt pogōnu prīškā.
1 Un kai tad tys nu jums, kam ir kaida syudzeiba pret ūtru, īsadrūšynoj taisneibas meklēt pi nataisneigajim, bet nameklej tōs pi svātajim? 2 Vai tad jyus nazynot, ka svātī tīsōs pasauli? Un jo jyus tīsōsit pasauli, kai tad jyus naasot cīneigi iztīsōt pavysam mozas lītas? 3 Vai tad jyus nazynot, ka mes tīsōsim pat engeļus? — Un tū vairōk ikdīniškōs lītas. 4 Jo jums ir syudzeiba par ikdīniškōs dzeives lītom, tad nu draudzes īcelit par tīsnešim tūs, kas ir pasmōdejami. 5 Šytū es jums soku, lai jyusus aizkaunatu. Vai tad pi jums nava nivīna gudra, kuru varātu īceļt storp brōlim par tīsnesi? 6 Nē, brōļs tīsojās ar brōli un klōt pi tō veļ naticeigūs prīškā!
7 Vyspōri deļ jums tys ir pazamynōjums, ka vīns ar ūtru streidatēs. Kōpēc jyus nataisneibas napacīšat? 8 Jā, jyus poši dorat nataisneibu un pōresteibu cytim, pat brōlim. 9 Vai tad jyus nazynot, ka nataisneigī Dīva vaļsteibas naīmontōs? Poši sevis namaldynojit! Ni bezkauneigī, ni elku kolpi, ni lauleibas lauzēji, ni baudkōreigī, ni izvyrtuļi, 10 ni zagli, ni montkōreigī, ni dzārōji, ni saimōtōji, ni laupeitōji Dīva vaļsteibas naīmontōs! 11 Un taidi beja daži nu jums; tagad tūmār jyus asat nūteireiti, jyus asat svātdareiti, jyus asat attaisnōti caur (myusu) Dīva Goru myusu Kunga Jezus Kristus vōrdā.
Jōizasorgoj nu grākim.
12 Man atļauts ir vyss, bet na vyss ir nudereigs. Man atļauts ir vyss, bet es naļaušu, ka mani kas kalpynōtu. 13 Ēdīņi ir deļ mōgas un mōga deļ ēdīņim, bet Dīvs reizi iznycynōs obejus. Mīsa, turpretim, nav deļ bezkauneibas, bet gon deļ Kunga un Kungs deļ mīsas. 14 Dīvs pīcēle nu myrūnim Kungu un caur sovu spāku Jys arī myusus pīceļs. 15 Vai tad jyus nazynot, ka jyusu mīsas ir Kristus lūcekļi? Un vai tad es dreikstu jimt Kristus lūcekļus un padareit jūs par palaidneibas lūcekļim? — Nikod nē! 16 Vai tad jyus nazynat, ka tys, kas ar palaidni saīt, ar jū ir vīna mīsa? Ir saceits: Jī obi divi byus vīna mīsa. 17 Bet tys, kas ir vīnōts ar Kungu (ar Jū) ir vīns gors. 18 Sorgojitēs nu bezkauneibas! Ikvins cyts grāks, kū cylvāks padora, palīk ōrpus mīsas, bet kas dora naceisteibu, tys grākoj pret sovu mīsu. 19 Vai tad jyus nazynot, ka jyusu mīsa ir jyusūs mytūšō Svātō Gora, kū sajēmet nu Dīva, svētneica un ka jyus poši sev napīdarat? 20 Jyus asot atpērkti ar dōrgu moksu. Tai tad, sovā mīsā slavejit (un paturit) Dīvu.
VI.
Nasatīsōt pogōnu prīškā.
1 Un kai tad tys nu jums, kam ir kaida syudzeiba pret ūtru, īsadrūšynoj taisneibas meklēt pi nataisneigajim, bet nameklej tōs pi svātajim? 2 Vai tad jyus nazynot, ka svātī tīsōs pasauli? Un jo jyus tīsōsit pasauli, kai tad jyus naasot cīneigi iztīsōt pavysam mozas lītas? 3 Vai tad jyus nazynot, ka mes tīsōsim pat engeļus? — Un tū vairōk ikdīniškōs lītas. 4 Jo jums ir syudzeiba par ikdīniškōs dzeives lītom, tad nu draudzes īcelit par tīsnešim tūs, kas ir pasmōdejami. 5 Šytū es jums soku, lai jyusus aizkaunatu. Vai tad pi jums nava nivīna gudra, kuru varātu īceļt storp brōlim par tīsnesi? 6 Nē, brōļs tīsojās ar brōli un klōt pi tō veļ naticeigūs prīškā!
7 Vyspōri deļ jums tys ir pazamynōjums, ka vīns ar ūtru streidatēs. Kōpēc jyus nataisneibas napacīšat? 8 Jā, jyus poši dorat nataisneibu un pōresteibu cytim, pat brōlim. 9 Vai tad jyus nazynot, ka nataisneigī Dīva vaļsteibas naīmontōs? Poši sevis namaldynojit! Ni bezkauneigī, ni elku kolpi, ni lauleibas lauzēji, ni baudkōreigī, ni izvyrtuļi, 10 ni zagli, ni montkōreigī, ni dzārōji, ni saimōtōji, ni laupeitōji Dīva vaļsteibas naīmontōs! 11 Un taidi beja daži nu jums; tagad tūmār jyus asat nūteireiti, jyus asat svātdareiti, jyus asat attaisnōti caur (myusu) Dīva Goru myusu Kunga Jezus Kristus vōrdā.
Jōizasorgoj nu grākim.
12 Man atļauts ir vyss, bet na vyss ir nudereigs. Man atļauts ir vyss, bet es naļaušu, ka mani kas kalpynōtu. 13 Ēdīņi ir deļ mōgas un mōga deļ ēdīņim, bet Dīvs reizi iznycynōs obejus. Mīsa, turpretim, nav deļ bezkauneibas, bet gon deļ Kunga un Kungs deļ mīsas. 14 Dīvs pīcēle nu myrūnim Kungu un caur sovu spāku Jys arī myusus pīceļs. 15 Vai tad jyus nazynot, ka jyusu mīsas ir Kristus lūcekļi? Un vai tad es dreikstu jimt Kristus lūcekļus un padareit jūs par palaidneibas lūcekļim? — Nikod nē! 16 Vai tad jyus nazynat, ka tys, kas ar palaidni saīt, ar jū ir vīna mīsa? Ir saceits: Jī obi divi byus vīna mīsa. 17 Bet tys, kas ir vīnōts ar Kungu (ar Jū) ir vīns gors. 18 Sorgojitēs nu bezkauneibas! Ikvins cyts grāks, kū cylvāks padora, palīk ōrpus mīsas, bet kas dora naceisteibu, tys grākoj pret sovu mīsu. 19 Vai tad jyus nazynot, ka jyusu mīsa ir jyusūs mytūšō Svātō Gora, kū sajēmet nu Dīva, svētneica un ka jyus poši sev napīdarat? 20 Jyus asot atpērkti ar dōrgu moksu. Tai tad, sovā mīsā slavejit (un paturit) Dīvu.